0362 432 00 81

0505 728 71 28

0537 397 53 00

Küçük hanımlar, küçük beyler! Sizler hepiniz geleceğin bir gülü, yıldızı ve ikbal ışığısınız.

Mustafa Kemal Atatürk

Çocuk ve Okul

Okul öncesi eğitimle çocuk dinlendiğini duymak, duyduğunu anlamak gibi okuma yazmaya hazırlıkta önemli becerileri kazanır. Şiir, ve tekerlemeler söylerken yeni sözcükler ve cümle kalıpları öğrenir, bunları tekrar ederken düzgün konuşmayı benimser ve dili gelişir.

Matematiksel zekaya yönelik çalışmalar ile sayılar, soyut kavramlan anlama, neden sonuç iliskisi kurma ve problem çözme becerileri kazanır.

Okul öncesi eğitimde sosyalleşmenin temelleri atılır. Bu anlamda okulumuzdaki güvenilir ortam, çocuğun gelecekteki yaşantısına da olumlu yönde zemin hazırlayacaktır.

Duygusal yönden rahatlayan çocuğun güvensizlik, çekingenlik, korku gibi olumsuz duygu ve davranışları, güven duygusuyla olumlu duygu ve davranışlara dönüşür.

Grup çalışmalarında içine kapanık bir cocuk dikkati üzerine çekmeden başkalarıyla beraber olmayı, hata yapmaktan korkmadan denemeyi, etkin iletişim kurmayı öğrenir.

Nar Taneleri her seyden önemlisi çocugun " Birey " olarak hayata katılabilmesine olanak saglar.

Eğitim Anlayışımız

Nar taneleri; okul öncesi eğitim kurumunun, çocuğu barındıran değil; eğiten bir kurum olması gerektiğine inanır. Yalnıza amaç annenin yokluğunda zaman geçirmek degil; çocuğun okul oncesi eğitim programından yararlanmasını sağlamaktır.

Çocuklarımıza yönelik gerçekleştirilen tüm çalışmalar; rastgele bir süreç değil, plan ve amaçlı etkinlikler sürecidir. Tek bir eğitim anlayışına bağlı kalmak yerine her ögrenciyi birebir tanıyarak; onun ihtiyacına göre bütüncül bir eğitim yaklaşımı benimsenir. Nar Taneleri Anaokulu Eğitim ve Öğretim Program ilkesi gereği tüm eğitimlerimiz alanında uzman kadromuz eşliğinde uygulanmaktadır.

Çocuk ve Değerler

Değerler; neye hangi önceliği vermemizi söyleyen rehberlerdir. Çocuklarımıza öğrettiğimiz değerler, onların vicdanlarının temelini oluşturur.

Kişiliklerine bütünlük verir. İnsanlarla doğru iletişim kurabilmesi sağlar. Kendi ayaklan üzerinde durabilmesine yardıma olur. Yanlış ve doğru davranışı birbirinden ayırt etmesini olanaklı kılar. Ve en önemlisi, yaşamın mutlu bir yolculuk olmasina sağlar. Nar Taneleri " En güzel öğüt, örnek olmaktır." prensibi ile hareket eder.

Çocuk ve Sanat

Nar Taneleri'nde çok yönlü sanatsal eğitim uygulamalan sunulmaktadır. Öğrenciye görelik ilkesi ile çocuklarımızın hazır bulunuşluk düzeyi baz alınarak sanatsal algı ve görgüleri desteklenmektedir.

Çocuk ve Dil

Sözel dilsel zeka anadili ve diğer dilleri kullanma, kendini ifade edebilme ve diğer insanlar anlama kapasitesidir. Dil ediniminin en aktif ve en uzun vadeli olduğu süre erken yaşlarda meydana gelmektedir. Bütün yabancı dillerde ve yeni bilgilerde olduğu gibi, İngilizce öğrenimine de ne kadar erken yaşta başlanirsa öğrenme de o kadar kolay ve kalıcı olacaktır.

Okul ve Aile

Nar Taneleri Anaokulu'nun öncelikli hedefi; temel insani değerleri benimsemiş akademik kariyerleri ve bilgi birikimleri ile yarınlara katkı sağlayacak milli ve manevi mirasını evrensele taşıyacak bireyler yetiştirmektir. 2004 den bu yana eğitimde özveri ve kararlılıkla büyüttüğü, lider ve örnek çocuklar yetiştiren, saygın ve yenilikçi bir kurumdur Nar Taneleri Anaokulu 2-6 Yaş eğitim-kültür faaliyetleri, zengin branş dersleri, spor aktiviteleri ve sayısız atölye etkinlikleri ile öğrencilerini hayata hazırlıyor.

Çocuk ve Oyun

Nar Taneleri Anaokulu Kreş ve Gündüz Bakım evinde eğitimin temelinde oyunun önemli bir yeri olduğuna inanır ve çağdaş eğitim yöntemleri ile desteklenmiş bir eğitim program uygular. Çocuklar bilinmezlerle dolu çevresini, oyunun süzgecinden geçirerek, kendisi için anlaşılır duruma getirir. Oyun, çocuğun duyduklarını, gördüklerini öğrenip pekiştirdiği bir deney alanıdır.

Çocuk ve Doğa

Çocuklarımız gördüklerine inanabilirler, ama yaptıklarını gerçekten anlarlar. Okul Öncesi dönemdeki çocuklar meraklı, araştırıcı, hayal güçleri kuvvetli ve sorgulayıcıdırlar. Nar Taneleri'nde öğrencilerimizin bu yöndeki gelişimlerini desteklemek amacıyla, onların araştırabilecekleri, meraklarinı giderebilecekleri, neden sonuç ilişkisini görebilecekleri, firsatlar verilir ve eğitim ortamı bu yönde hazırlanir.